сряда, 2 април 2014 г.

Бизнеса на 21'ВЕК според най-известните и богати мъже на света

Всички приемаме, че няма друг начин, по който един бизнес да достигне толкова близо до клиентите, отколкото мрежовия маркетинг. Бизнесът може да има много магазини, офиси, търговски представители, кол-центрове, реклами по телевизии, радия и вестници, но не може да имат взаимоотношенията, изградени върху доверието, които вие имате в кръга си на влияние и с хората, с които разговаряте за продуктите и бизнес-възможността. Моделът и концепцията на мрежовия маркетинг се използват в цял свят под различни форми – някои хора го наричат мулти-левъл маркетинг; други – директни продажби; трети-човешки франчайзинг. Наричайте го както искате, но знайте, че концепцията е една и съща. Здраве, хранене, благополучие, красота, телекомуникации, мобилни телефони, интернет, газ, електричество, застраховки, ипотеки, здравеопазване, пенсиониране, напитки, пътуване, домашни потреби и много други индустрии предлагат своите услуги и продукти чрез мрежов маркетинг в различни краища на света.
Продукти на някои от добре известните имена като Apple, Nokia, Siemens, Blackberry, British Gas, British Telecom, Vodafone, T- Mobile, са сред първите услуги, предлагани от някои мрежови компании; а някои от нашумелите световни компании като Sainsbury’s; Marks & Spencer; Boots; Argos; Tesco; Asda and Hertz (и много други) в някои страни имат стратегическо партньорства с мрежови компании.
Бил Клинтън, до скоро най – могъщият мъж в света, като президент на САЩ, може да се види в YouTube, където той благодари на индустрията за огромния принос, чрез подпомагане на световната икономика и  предлагане на възможността на много хора по света. Той казва, че индустрията беше част от глобално движение, което насърчава предприемачеството и възнаграждава инициативността на всеки един. Според него нашата индустрия изгражда обществения дух, защото дистрибуторите се стремят да изградят по – добро бъдеще за семействата си; без предразсъдъци и тесногръдие. Той допълва, че това е индустрия, която давана хората възможност да направят най-доброто за собствения си живот.
Според статистиката, само в САЩ над 15 милиона се занимават с мрежов маркетинг. В световен мащаб цифрата достига до 60 милиона, от които 90%работят в свободното си време, а всяка седмица се присъединяват по още 100 000 човека.
Нещо друго? А какво ще кажете за това: Тони Блеър, бивш министър – председател на Великобритания, направи подобно позитивно послание към индустрията с думите „колко голяма част заемат директните продажби на нашия местен пазар в продажбите на стоки и услуги”. След като цитира статистиката, която сочи размера на индустрията във Великобритания, той казва: „това показва как, в променящата се икономика и пазара на труда, съществуват чудесни нови възможности там, навън… Искам да ви кажа, че е хубаво да се захванете с тях, а ние, като Правителство, сме признателни на огромния принос, който хората, занимаващи се с директни продажби, могат да направят към общият просперитет на икономиката. Ето защо си струва да се захванете, заслужава си да се включите в него и аз пожелавам на тези от вас, които вече работят в тази индустрия, всичко най – добро в бъдеще”. Каква голяма подкрепа и признание – тази статия можете да намерите отново в интернет като наберете„Tony Blair, Direct Selling Association”.
Толкова ясна политическа подкрепа от двама от най – влиятелните мъже в световен мащаб, но какво можем да кажем за становищата на огромните бизнес магнати и предприемачи?

Започвайки с Уорън Бъфет – вторият по богатство в света, с лично състояние от над 47 милиарда долара, който си купи бизнес, основан на мрежовия маркетинг.
Пол Зейн Пилзер – световно известният икономист и милионер е бил икономически съветник на правителствата на САЩ през 80-години и миналия век и написа книга, озаглавена „Следващите милионери”. В нея той говори за индустрията на мрежовия маркетинг и заявява, че в периода от 2006 до 2016 година ще се появят десет милиона милионера, създадени от мрежовия маркетинг и бизнес от дома.
Ричард Брансън – многоуважаван британски предприемач с лично състояние от над 5,3 милиарда долара, собственик на Virgin Group, освен множеството компании, притежава и бизнес, основан на мрежовия маркетинг.
Роберт Кийосаки казва в своят бестселър „Бизнес школа за хора, които обичат да помагат на другите”: „много мрежови компании всъщност са бизнес школи, които учат на ценности, които не се откриват в традиционните бизнес училища…ценност, като например най – добрия начин да станеш богат, е да научиш себе си и другите по – скоро как да станат собственици на бизнес, отколкото да ги научиш да бъдат лоялни работници, трудещи се за богаташа”. Той е автор и на цитата „Ако трябваше да започна отначало, вместо да създавам бизнес по изпитания начин, щях да изградя бизнес, базиран на мрежовия маркетинг.” А също така, написа книга "Бизнесът на 21 век", може да видите представянето и тук.
И накрая Доналд Тръмп, предприемач с лично състояние много над 5,3 милиарда долара е добре известен с ролята си в хитовото американско телевизионно шоу „Стажантът”. В Ню Йорк той живее в апартамент за близо 80 милиона долара,а през последните няколко години в САЩ той създаде МЛМ компания. В тази връзка той каза, че „мрежовият маркетинг се доказа като обещаващ и възвръщаем източник на доходи… съществуват някои забележими примери на успех, постигнат чрез усърдие, ентусиазъм и правилен продукт в комбинация с подходящо време”. През 1998г Дейвид Летерман в своето шоу, го пита: „Какво би направил, ако изгубиш всичко и трябва да започнеш отново?”. Той отговаря, че би се включил в МЛМ бизнес. То залата се чува силен мъжки смях. Тръмп се обръща, поглежда мъжа и казва: „Ето защо аз седя тук горе, а ти – там долу”.
Ако търсите съвет дали това е осъществим начин да осигурите своята независимост, то послушайте експертите, които току що ви цитирах! Не слушайте своя приятел в кръчмата, който вече осма година е безработен; нито пък този  от вашето семейство, който непрекъснато повтаря, че хубавите неща не се случват на „хора като нас”! и със сигурност не обръщайте никакво внимание на хората, които не правят нищо по – добре от това да сипят негативизъм във интернет форумите и чатовете!
Смятате ли, че който и да било от цитираните по – горе известни мъже са основали своите компании въз основа на подобни фактори?!? Не! Затова и вие недейте!
Тази брилянтна индустрия предлага шанс да осигури бъдещето ви без да се отчитате пред никого. Единственото нещо, което може да ви спре е личната ви нагласа и въображение. Всяко оправдание за неуспех, което имате, е било преодолявано от някой друг. Пътят ви е отворен – от вас зависи колко далеч ще стигнете! Пожелавам ви много успехи!

Едно от най-добрите предложения в индустрията можете да откриете тук.
От статия на Уес Линдън

Няма коментари:

Публикуване на коментар